V zadnjih letih socialna omrežja vstopajo v ospredje, tudi pri poslovanju. Facebook je omrežje z dvema bilijonoma uporabnikov, njegove oglaševalske možnosti pa odpirajo nove poti do različnih vrst potencialnih kupcev. Vsekakor je Facebook mogoče izkoristiti tudi kot vir za pridobivanje novih strank ter širjenje prepoznavnosti vašega podjetja. Omenjeno socialno omrežje nudi več različnih vrst oglasov, ki so specifično prilagojeni posamezni ciljni oz. targetirani skupini. Na tem mestu je potrebno izpostaviti, da je targetiranje odlična priložnost približevanja izdelkov točno določeni skupini, kateri je slednji namenjen. Facebook oglaševanje je tako lahko namenjeno usmerjanju uporabnikov na vašo spletno stran, pridobivanju podatkov, promoviranju izdelkov ali storitev, pridobivanju večje skupine sledilcev ali spodbujanju interakcije. Seveda je kakovost oglasa ter njegova vizualna podoba zelo pomembna. Pomembna je tudi njegova sporočilna vrednost, saj je v končni fazi edina povezava med vami ter potencialnimi kupci, ki vašega podjetja morda še ne poznajo.
Pri oglaševanju na Facebooku je potrebno imeti v mislih, da uporabniki te platforme ne obiščejo z namenom takojšnjega nakupa. Vseeno pa je vsak uporabnik Facebooka tudi potrošnik, ki bo v bližnji prihodnosti potreboval takšen ali drugačen izdelek, ki mu ga bo oglas približal med samim brskanjem. Namen Facebooka je izgradnja dolgotrajnih odnosov – ravno to pa vam omogoča, da tudi vi zgradite svoj odnos s kupci. Facebook oglaševanje nudi ogromno različnih možnosti, ki omogočajo, da oglase prilagodite različnim skupinam ljudi, glede na starost, spol, status, interese, jezik ali lokacijo.
Efektivno in maksimalno učinkovito Facebook oglaševanje torej zahteva dobro poznavanje trga ter skupine kupcev, ki potrebujejo vaše izdelke ali storitve. Pomembno je zavedanje, da Facebook ni prostor za direktno prodajo, temveč le za spoznavanje in, kot že omenjeno, ustvarjanje odnosov. Ravno zato je potrebno oglaševalske kampanije zgraditi dolgoročno, s točno določenim ciljem. Izboljšanje oglaševalske taktike od ponudnika tako zahteva čas ter predanost. Seveda pa zagotavlja tudi povečanje prodaje ter boljšo prepoznavnost blagovne znamke.