Potrebujete sistem za beleženje in računanje delovnih časov vaših zaposlenih?


Lastniki različnih podjetij se vsakodnevno trudijo imeti vse pod nadzorom, saj edino tako lahko obdržijo red in visoko kakovost poslovanja. To pa pomeni, da je potrebno izvajati nadzor nad opravljenim delom ter vedno biti na tekočem, ali se načrti ter cilji izpolnjujejo glede na dogovorjeno. Prav tako pa morajo tudi zaposleni biti na tekočem z vizijo ter načrti podjetja. Tukaj je lahko v veliko pomoč sistem za beleženje in računanje delovnih časov.

Sistem za beleženje in računanje delovnih časov

Sistem za beleženje in računanje delovnih časov zaposlenim omogoča enostaven vnos informacij o času in kraju dela, prav tako pa je tudi opis naloge oz. izvajanja dela. Sistem za beleženje in računanje delovnih časov olajša pregled mesečnega dela in olajša komunikacijo med lastnikom podjetja ter zaposlenimi. Na podlagi vnesenih podatkov sistem izračuna število delovnih ur za vsakega zaposlenega posebej. Sistem za beleženje in računanje delovnih časov lahko podatke izvozi tudi v obliki dokumenta Word ali Excel in tako ima lastnik podjetja vse podatke ves čas pri sebi. Prav tako se hranijo v podatkovni bazi.

Sistem za beleženje in računanje delovnih časov deluje tako, da se najprej zaposleni prijavi v sistem z določenim uporabniškim imenom in geslom. V podatkovno bazo vnese datum, čas začetka in konca dela, kraj dela ter opis delovnih nalog. Sistem za beleženje in računanje delovnih časov te podatke shrani v bazo in so tako vidni ter dostopni kadarkoli jih nekdo potrebuje. Izračuna delovni čas za vsakega zaposlenega posebej. Po potrebi ali želji se ti podatki lahko tudi izbrišejo. Lastnik lahko te podatke pregleduje kadarkoli, dostop pa je dovoljen z uporabniškim imenom ter geslom, potrebna pa je tudi povezava na vsak račun posebej. Sistem za beleženje in računanje delovnih časov je lahko zelo pomembna pridobitev za vaše podjetje, saj poveča nadzor in prihrani čas pri mesečnem obračunu delovnega časa ter plače za vsakega zaposlenega.