Viralno oglaševanje je eden izmed sodobnih načinov oglaševanja, katerega cilj je usmerjen na enega posameznika. Ta pa nato dejavnost določenega podjetja oziroma njegov izdelek širi med svoje znance. Ena izmed prednosti takšnega načina oglaševanja je tudi ta, da je viralno oglaševanje zelo poceni oziroma skorajda najcenejši način oglaševanja. Zato je ta način še posebej primeren za novo nastajajoča podjetja pa tudi ostala, katera ne želijo velik del denarnih sredstev nameniti oglaševanju.
Zakaj viralno oglaševanje dosega takšne uspehe? Predvsem zato, ker smo ljudje zelo nezaupljiva bitja in veliko bolj zaupamo znancem in prijateljem kot pa neosebnim oglasom določenega podjetja. Da bi viralno oglaševanje doseglo kar se da velik uspeh je potrebno pred oglaševanjem razmisliti o strategiji oglaševanja. Za pomoč lahko povprašate za to usposobljene strokovnjake, kateri so popolnoma domači na tem področju, saj se s takšnim oglaševanjem ukvarjajo že nekaj let.
Viralno oglaševanje je oglaševanje na družabnih omrežij kot je Facebook, Twitter ali druga socialna omrežja. Torej pred oglaševanjem razmislite o tem, s čim bi prepričali določenega posameznika, da bi ta nato tržil vašo dejavnost podjetja med svojimi prijatelji. Odličen primer viralnega oglaševanja je nagradna igra, kjer je izjemno privlačna nagrada, da pa bi jo lahko dobil oziroma bi zanjo imel več možnosti, je potrebno k sodelovanju k nagradni igri povabiti čim več svojih prijateljev npr. na Facebooku. Na ta način za vas poleg določenega posameznika izve še vrsto ostalih ljudi. Namesto nagradne igre lahko svoje uporabnike spletne strani vašega podjetja povabite k všečkanju na Facebooku in jim v zahvalo ponudite dostop do vaše elektronske knjige ali česa podobnega. Skratka pri viralnem oglaševanju je potrebno izbrati primerno strategijo in svojim oglaševalcem nekaj ponuditi tudi v zameno. Bolj je privlačna zadeva, večji uspeh bo zagotovljen.